Term of Use

Anneyong!

SuZaNa@HaZeL iS wRiTiNg On BeHaLf Of HeRSeLf.. Tq FoR dRoPpInG bY.. fEeL fReE tO BrOwSe ArOuNd AnD LeAvE CoMmEnts.. (^_^)

~RoyalBoices~

Photobucket

~CN Blue-LOVE Girl MV~

FT Island~I Wish~

~My Fav Picture~

~My Fav Picture~
Goguma Couple 4 eva! credit to mbc.com

CN Blue-Love Light

~CN BlueRoyalBoices~

~CN BlueRoyalBoices~


Sunday, April 18, 2010

I received my 1st award!

.::Buat 1 entry tentang award nie::.
First time tuh dapat award! Thanks Moon.

.::Ucap TERIMA KASIH dan letak link pemberi award pada entry tersebut::.
Thanks a lot Moon@Munirah. U just made my day even lovelier today.


.::Senaraikan 10 blogger sebagai penerima AWARD::.

Penerima award seterusnya ialah... jeng jeng jeng
  1. mimi
  2. fazlina
  3. kak lela
  4. diyana
  5. ailin
  6. ella
  7. sonata anak kancil
err 7 je blh kn? hehehe

.::Beritau penerima award, supaya dia tau dia adalah penerima award::.
ok ok I'll surely do that

.::Senaraikan 7 perkara tentang diri anda::.

7 things about myself?

  1. I'm a happy-go-lucky kind of person
  2. I love Kpop, Kdramas, Kmovies
  3. I love asam pedas sooo much!
  4. I love reading-my house is like a bookstore already hehehe
  5. My dream car is Mitsubishi Lancer
  6. I love sony ericsson handphone
  7. I listen to Ungu songs when I'm down huhuhu

3 comments:

Diyana Zulkifli said...

MAKACEH akakku cayang..;)

sonata anak kancil said...

salam...TK yang teramat sangat! lupa pulak nak habaq...dah ambik dah award ni dan dah buat pun N3...terus jawab !

are_lynn said...

thanks kak...tersenarai gak aku...

Post a Comment

~MySoJu~


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Popular Posts

~n still counting~

LinkWithin